2016 - hur ser det ut?

01.01.2016 14:32

Året 2015 var jag inte lika aktiv som jag hade önskat eller kanske borde ha varit (alltid lätt att vara efterklok). 

Däremot hoppas jag på nya tag och nya saker jag kan erbjuda för 2016. 

 

Inom året 2016 planerar jag bland annat att:

  • Äntligen kunna erbjuda grundkurser (sedan 1-1,5 år har jag stolt kunnat skriva på min hemsida att detta kommer erbjudas "inom kort"...)
  • Måla på fler eveneman och förstärka min marknadsföring
  • Arbeta fram några nya bilder
  • Komma igång på riktigt med belly och body painting
 
 
Ovan nämna saker är planerade och jag hoppas verkligen att jag har tillräckligt med självdisciplin och tid att göra det. Tills jag har lyckats med det kan ni glädja er åt att jag numera även erbjuder GLITTERBILDER. 3 foton på hur detta kan se ut finns redan nu i gallerian i den nya kategorin Glitterbilder. Fler bilder kommer.